STREFA AGENTA
STREFA KLIENTA
Infolinia dla Klientów 801 44 44 00
Opłata wg stawek operatora
Kontakt dla Agentów (22) 591 80 10
pn.-pt.: 08:00 - 22:00; sob.-niedz.: 09:00 - 20:00

Trwa ładowanie...

Pewność, siła i zaufanie międzynarodowego koncernu

Wezyr Holidays Coral Travel jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od 22 lat. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów m.in. touroperatorów, takich jak Wezyr Holiday Service, Odeon Tours, Coral Travel, biura agencyjne, firmy ochroniarskie i sieć hoteli Otium hotels International. OTI Holding oferuje już 52 kierunki wakacyjne w 28 krajach na całym świecie z 58 portów lotniczych, a z jego propozycji skorzystało ponad 2,5 miliona turystów.

Spółki należące do Grupy OTI są silnymi markami na międzynarodowym oraz lokalnym rynku. W 2012 roku Odeon Tours w rankingu 500 największych spółek, opublikowanym przez miesięcznik Fortune, zajmuje 104 miejsce wśród wszystkich firm w Turcji oraz 4 w sektorze usług turystycznych (zobacz ranking).

Jako Wezyr Holidays działamy na polskim rynku od 1999 roku zapewniając swoim klientom w pełni komfortowy i bezpieczny wypoczynek. W ciągu 15 lat wyjechało z nami na wakacje blisko 700 000 turystów. W tym czasie zdobyliśmy liczne grono stałych i lojalnych klientów, dzięki czemu ugruntowaliśmy sobie pozycję jednego z największych profesjonalnych organizatorów wyjazdów na polskim rynku. W rankingu największych polskich touroperatorów zajmujemy wysokie 4 miejsce (zobacz ranking). W lipcu 2014 roku zdecydowano się połączyć 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel – najsilniejszej marki OTI Holding, od 2013 roku również obecnej w Polsce. Do tej pory obaj touroperatorzy oferowali klientom produkty komplementarne - Wezyr Holidays bliskie kierunki, zaś Coral Travel wyjazdy egzotyczne i luksusowe wakacje. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta.

Co roku wzbogacamy swoją ofertę o nowe produkty i obecnie proponujemy, obok Turcji, która jest kierunkiem flagowym, Egipt, Grecję, Hiszpanię, Bułgarię, Tunezję oraz kraje egzotyczne, takie jak Dominikana, Meksyk, Kuba, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Jako jeden z nielicznych touroperatorów na polskim rynku wdrożyliśmy i utrzymujemy system zarządzania jakością oraz otrzymaliśmy certyfikat na zgodność z normą ISO 9001:2008 (zobacz certyfikat). Jesteśmy laureatami nagród Fair Play Turystyki Polskiej 2012, Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro (zobacz nagrody).

Jesteśmy obecni w niemal w każdym miejscu Polski, dzięki rozwiniętej sieci sprzedaży:

Bezpieczeństwo i rzetelność

  • mamy wszystkie zabezpieczenia prawne i finansowe wymagane ustawą o usługach turystycznych,
  • posiadamy gwarancję ubezpieczeniową na kwotę 43 000 000 PLN – to dla naszych klientów zabezpieczenie przed utratą wniesionych wpłat oraz pewność, że zawsze bezpiecznie wrócą do domu (sprawdź gwarancję 2014/2015),
  • otrzymujemy liczne certyfikaty potwierdzające naszą rzetelność (zobacz "certyfikat PIT", "rzetelna firma", "solidna firma"),
  • wszyscy nasi klienci ubezpieczani są w Towarzystwie Europäische Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium Oddział w Polsce, które gwarantuje podstawowy pakiet ubezpieczeń w zakresie kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków i bagażu podróżnego. Zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą o usługach turystycznych, na rzecz klientów Wezyr Holidays wykupione zostało ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
  • rzetelnie informujemy o warunkach uczestnictwa (zobacz warunki uczestnictwa),
  • prezentujemy pełne ceny ofert, łącznie z podatkami, opłatami lotniskowymi i ubezpieczeniem podstawowym.

Każdy szczegół pod kontrolą

  • w miejscach wakacji o wypoczynek gości dba ponad 100 polskojęzycznych rezydentów w ścisłej współpracy z naszymi sprawdzonymi partnerami, m.in. Odeon Tours, który zajmuje 4 miejsce wśród firm turystycznych w Turcji,
  • stale monitorujemy satysfakcję naszych klientów, analizujemy wyniki oraz niwelujemy wykryte niedociągnięcia,
  • kontrolujemy obiekty wakacyjne oraz dbamy o dobre relacje z naszymi kontrahentami, zapewniając komfort Państwa wypoczynku.

Nasze nagrody

Zostawmy naszym dzieciom zielony i przyjazny do życia świat

Pozostajemy w zgodzie z tą ideą, dlatego:

  • prowadzimy działalność biznesową tak, aby nie miała ona negatywnego wpływu na środowisko, m.in. ograniczając zużycie wody i energii czy racjonalnie zarządzając zużywanymi na co dzień materiałami eksploatacyjnymi,
  • przywiązujemy dużą uwagę do tego czy nasi kontrahenci dbają o środowisko,
  • szczególnie promujemy hotele, które w swoją działalność mają wpisaną troskę o ekologię.

Wśród nich Otium Eco Hotel Club Side, zwany "ekologicznym hotelem", w którym zastosowano liczne ekologiczne rozwiązania, np. segregowanie odpadów, używanie papieru pozyskanego z makulatury czy zajęcia dla dzieci i dorosłych uświadamiające naszą wspólną potrzebę ochrony środowiska ( zobacz hotel ).

OTI Holding – jedna z czołowych firm w sektorze światowej turystyki

OTI Holding to wiodąca marka turystyczna, cechująca się prestiżem, stabilnością, uczciwością i zaufaniem. W 2012 roku świętowała 20-lecie istnienia na rynku. Oferuje aż 26 kierunków wakacyjnych na całym świecie, z których tylko w 2012 r. skorzystały 2 mln turystów.

OTI Holding jest obecnie jedną z czołowych firm w sektorze światowej turystyki. Swoją pozycję grupa uzyskała dzięki innowacyjnej wizji i dbałości o najwyższą jakość usług od samego początku swojego istnienia. OTI Holding prowadzi działalność w takich obszarach, jak: organizacja wyjazdów zagranicznych, obsługa turystów w krajach wakacyjnych, zarządzanie hotelami i liniami lotniczymi oraz usługi związane z ochroną i zapewnianiem bezpieczeństwa.

Funkcjonujący w 26 krajach OTI Holding nieustannie rozwija swoją strukturę korporacyjną i szczególnie dba o przestrzeganie etyki biznesowej, opierając działalność na wiedzy i umiejętnościach wykwalifikowanych pracowników. Koncern zajmuje czołowe miejsce wśród najlepszych marek na liście „Największych firm w Turcji” dzięki wynikom ODEON Tourism Company. Wysoko plasuje się także w rankingu „Największych tureckich firm za granicą” za sprawą Coral Travel Rosja, Coral Travel Ukraina, Wezyr Holidays i Sunmar Tour.

Dzięki przestrzeganiu zasad i krzewieniu wartości firmy w takim samym stopniu, zarówno przez kierownictwo najwyższego szczebla, jak i wszystkich pracowników OTI Holding wierzy, że będzie z powodzeniem działał w branży turystycznej przez kolejnych 20 lat.

http://otiholding.com

Dokumenty Wezyr Holidays

Warunki Imprez Turystycznych 443 KB
Regulamin serwisu 165 KB
Polityka prywatności 115 KB
Polityka cookies 60 KB
Instrukcja obsługi systemu Online 3,6 MB
Informacja Polska Izba Turystyki 110 KB
E-ticket komunikat 52 KB
Formularz prośby o fakturę wypełnij >>

Certyfikaty i gwarancje

gwarancja ubezpieczeniowa 2014/2015 Zobacz
PIT Zobacz
ISO 9001:2008 Zobacz
Rzetelna firma Zobacz
Certyfikat członkostwa PZOT 2014 Zobacz
Solidna firma Zobacz
Pracodawca roku 2012 Zobacz
Fair Play Turystyki Polskiej 2012 Zobacz
Touroperator roku 2012 Zobacz
Ranking touroperatorów 2013 Zobacz

Warunki ubezpieczenia

Warunki ubezpieczenia 312 KB
Instrukcja postępowania w przypadku szkody - Turcja i Bułgaria 26 KB
Instrukcja postępowania w przypadku szkody - Egipt 25 KB
Instrukcja postępowania w przypadku szkody - Grecja 29 KB
Instrukcja postępowania w przypadku szkody 24 KB
Formularz zgłoszenia szkody Koszty Leczenia 172 KB
Formularz zgłoszenia szkody NNW 147 KB
Formularz zgłoszenia szkody Bagaż 152 KB
Formularz zgłoszenia kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej 196 KB
Placówki medyczne w Bułgarii 17 KB
Placówki medyczne w Grecji 21 KB
Placówki medyczne w Turcji 27 KB
Placówki medyczne w Hiszpanii 24 KB
Ubezpieczenie od chorób przewleklych GRATIS 209 KB

Bezpieczne wakacje

Wszyscy Klienci Wezyr Holidays objęci są ochrona ubezpieczeniową w ERV Europäische Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium Oddział w Polsce w podstawowym wariancie ubezpieczenia, w zakresie kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków i chorób przewlekłych oraz bagażu podróżnego. Każdy Klient ma możliwość rozszerzenia ochrony ubezpieczeniowej wykupując pakiety STANDARD lub OPTIMUM.

Zgodnie z wymaganiami określonymi Ustawą o Usługach Turystycznych, na rzecz Klientów Wezyr Holidays posiada również Gwarancję Ubezpieczeniową na kwotę 36 000 000 PLN.

Informacja o ubezpieczeniu

Zakres ochrony ubezpieczeniowej określają Ogólne Warunki Ubezpieczenia Podróży Europäische Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium Oddział w Polsce nr 10.10.005.

Numer Państwa Polisy Ubezpieczeniowej: 1000462

W zależności od wybranego wariantu, ubezpieczenie obejmuje:

Zakres ubezpieczenia: podstawowy STANDARD OPTIMUM
Zakres terytorialny Świat Świat Świat
Koszty leczenia 20 000 EUR 40 000 EUR 60 000 EUR
Następstwa nieszczęśliwych wypadków:
-trwały uszczerbek na zdrowiu
-śmierć
10 000 PLN
5 000 PLN
20 000 PLN
10 000 PLN
30 000 PLN
15 000 PLN
Ubezpieczenie bagażu 1 000 PLN 1 600 PLN 2 000 PLN
Koszty ratownictwa 5 000 EUR 5 000 EUR 5 000 EUR
Assistance Podstawowe* Rozszerzone** Rozszerzone **

Zakres ubezpieczenia może zostać rozszerzony o uprawianie sportów wysokiego ryzyka.

W PRZYPADKACH WYMAGAJĄCYCH NASZEJ POMOCY ZA GRANICĄ PROSIMY O KONTAKT Z CENTRUM ALARMOWYM CZYNNYM 24h tel.: + 48 58 309 11 00
(prosimy o podanie następujących informacji: nazwisko i numer kontaktowy osoby zgłaszającej roszczenie, nazwisko i imię poszkodowanego, numer polisy/rezerwacji, opis zdarzenia).

W przypadku leczenia ambulatoryjnego Ubezpieczony zobowiązany jest każdorazowo pokryć na miejscu jego koszty do wysokości 100 EUR lub równowartość tej kwoty, która to kwota po uwzględnieniu udziału własnego zostanie zwrócona ubezpieczonemu po powrocie do kraju, oraz ponosi udział własny w wysokości 25 EUR w każdym zdarzeniu, zgodnie z § 37 ust. 3 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Podróży 10.10.005. W przypadku ubezpieczenia bagażu ma zastosowanie franszyza integralna 100 PLN.

Po powrocie do kraju szkodę można zgłosić pod adresem: Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce, ul. Chmielna 101/102, 80-748 Gdańsk. Formularze zgłoszenia szkody do pobrania na stronie www.erv.pl w zakładce Likwidacja Szkód.

*assistance podstawowe: pomoc medyczna, organizacja transportu, gwarancja pokrycia kosztów leczenia, organizacja transportu zwłok lub pogrzebu za granicą.
**assistance rozszerzone: pomoc medyczna, organizacja transportu, gwarancja pokrycia kosztów leczenia, organizacja transportu zwłok lub pogrzebu za granicą, organizacja transportu i zakwaterowania osoby towarzyszącej, organizacja transportu i zakwaterowania osoby wezwanej do towarzyszenia, organizacja transportu powrotnego dzieci, dostarczenie leków, pomoc w przypadku kradzieży środków płatniczych, zastępstwo kierowcy, pomoc prawna, koszty ratownictwa, opóźnienie środka transportu, pomoc w zmianie rezerwacji.

Nagrody przyznane Wezyr Holidays

Z roku na rok rośnie liczba klientów korzystających z naszych usług, publikacje i rankingi na temat branży turystycznej w mediach oraz wielokrotnie otrzymywane przez Wezyr Holidays nagrody świadczą o naszej mocnej i ugruntowanej pozycji na rynku polskich touroperatorów. Za wkład w propagowanie i promocję Turcji, ilość klientów wysłanych do Turcji oraz za współpracę z organizatorami targów turystycznych, liniami i portami lotniczymi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi może poszczycić się wieloma nagrodami.

Kryształowy Globus „Fair Play Turystyki Polskiej” Zobacz
Touroperator Roku 2012 Zobacz
Touroperator Przyjazny Agentom Turystycznym Zobacz
Róża Kolumba za katalog lato 2012 Zobacz
Egyptian award Zobacz
największy TO Kraków Airport Zobacz
najlepszy TO Rzeszów Airport Zobacz

Naszym priorytetem jest satysfakcja klientów oraz stałe doskonalenie. Wierzymy, że tylko dzięki nim możemy być konkurencyjni na rynku. Tym, co wyróżnia nas wśród innych touroperatorów na polskim rynku jest certyfikat ISO 9001:2008, który otrzymaliśmy po raz pierwszy w roku 2010. Certyfikat ten potwierdza, że skuteczne wdrożyliśmy i utrzymujemy system zarządzania jakością.

W roku 2013 pomyślnie przeszliśmy audyt ponownej certyfikacji przeprowadzony przez uznaną na całym świecie jednostkę certyfikującą Bureau Veritas Certification Polska Sp. z o.o. Uzyskane zaświadczenie jest potwierdzeniem, że w naszej firmie jakością zarządza się profesjonalnie i efektywnie oraz, że naszym klientom zapewniamy najwyższe standardy obsługi. Osiągamy to dzięki doświadczonemu personelowi, który jest zawsze chętny do zdobywania nowej wiedzy i rozwijania swoich umiejętności.

Jesteśmy zdobywcą nagród Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro.

Organizatorem konkursu „Jakość Roku” jest redakcja Biznes Raportu Dziennika Gazety Prawnej, wspierana merytorycznie przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Konkurs, będący największym tego typu przedsięwzięciem w Polsce, ma na celu wyłonienie przedsiębiorstw, które dzięki swojemu podejściu do zarządzania jakością oferują najwyższe standardy produktów i usług.

Eksperci, w uzasadnieniu przyznania nam nagród w 2010 roku, wymienili przede wszystkim: skuteczną realizację przyjętej polityki jakości; pozytywny odbiór działalności firmy przez klientów, pracowników oraz otoczenie społeczne; dbałość o zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług; efektywność zarządzania organizacją oraz nieustanne dążenie do optymalizacji pracy. Otrzymane nagrody stanowią dla nas potwierdzenie skuteczności dotychczas podejmowanych działań w zakresie podnoszenia jakości naszych usług, ale przede wszystkim motywację do ich dalszego doskonalenia.


 zobacz certyfikat

Miło nam poinformować, że kolejny raz uzyskaliśmy tytuł:

"SOLIDNY PRACODAWCA BRANŻY TURYSTYCZNEJ"

Zostaliśmy uznani za najlepszego pracodawcę w całej branży turystycznej przez Kapitułę Programu Solidny Pracodawca 2012 r. Tytuł "Solidny pracodawca branży turystycznej" został przyznany tylko jednej firmie w Polsce, czyli nam. Kryterium, jakim kierowano się przy wyborze laureatów, to przede wszystkim wskaźnik solidności zatrudnienia. Brano pod uwagę, m.in.: warunki pracy (przepisy bhp, prawo pracy), terminowość wypłat, warunki socjalne, ścieżka kariery pracowników, zewnętrzne opinie o firmie i dynamikę zatrudnienia.



Nasi partnerzy w Turcji, Egipcie, Tunezji, Grecji i Maroku

Odeon Tours rozpoczął działalność na rynku tureckim w 1992 roku. Firma szybko rozszerzyła działalność na rynek rosyjski (jako Coral Travel). W 1999 r. został otwarty oddział Wezyr Holidays w Polsce. W 2004 roku powstały biura Odeon Tours.

Egipt - w Hurghadzie i Sharm El Sheikh. Dbałość Odeon Tours o jakość usług znalazła uznanie niezależnych organizacji międzynarodowych, uznanych w skali świata. Odeon Tours poddany został w szczególności ocenie międzynarodowej organizacji akredytacji jakościowej, uzyskując międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001-2000.


Partnerem Wezyr Holidays i Odeon Tour w Tunezji jest Hammamet Travel Service, licencjonowana firma turystyczna działająca od 1977 roku, posiadająca sieć obsługi na terenie całego kraju oraz własne obiekty hotelarskie: Le Hammamet oraz Hotel Royal Residence.


Le Grand działa na rynku turystycznym od 28 lat, obsługuje ponad 150.000 turystów na wyspach Kreta, Rodos, Kos, Corfu, Zakynthos. Posiada swoje biura na Krecie (Heraklion), Rodos, Kos, Santorini, Corfu i w Atenach. Le Grand oferuje szeroki wachlarz usług oraz duży wybór hoteli różnej klasy.


Partnerem Wezyr Holidays i Odeon Tours w Maroku jest Major Travel Services, licencjonowana firma turystyczna, działająca od 1997 roku, posiadająca sieć obsługi na terenie całego Maroka oraz w innych 8 krajach wokół basenu Morza Śródziemnego oraz Oceanu Atlantyckiego.


Partnerem Wezyr Holidays na Teneryfie jest Open Travel Service. Agencja działa w 14 krajach i 59 różnych destynacjach. Agencja OPS zapewnia biznesowe podejście swoim partnerom. Łączy w swojej pracy doświadczenie, wiedzę i biegłość z lokalną specyfiką na danym kierunku, tworząc odpowiedni produkt.


Partnerem Wezyr Holidays na Costa Brava jest VIAJES Olympia, na rynku turystycznym od 1965r. Agencja posiada kilka biur na terenie całej Hiszpanii. Gwarantuje korzystne ceny bazy hotelowej, a wykwalifikowany personel zapewnia naszym Klientom serwis na wysokim poziomie.


Od 2006 roku Wezyr Holidays należy do holdingu OTI (www.otiholding.com), którego pomysłodawcą i założycielem jest Odeon Tours. W skład tej grupy wchodzą również inni touroperatorzy (z Rosji i Ukrainy), biura agencyjne oraz sieć hoteli OTIUM Hotels International. To należące do niej hotele: Otium Art w Kemer oraz Otium Eco Club w Side są w szczególności polecane Klientom Wezyr Holidays jako te, które gwarantują najlepszą obsługę i niezapomniane wakacje.

POLITYKA PERSONALNA W WEZYR HOLIDAYS

Wierzymy, że największe bogactwo firmy stanowi kompetentny zespół. Dlatego wierzymy, że dzięki wykwalifikowanym i dynamicznym pracownikom, którzy stale się rozwijają i udoskonalają swoją wiedzę, możemy osiągnąć jeszcze wyższy poziom oferowanych usług, a zarazem stworzyć satysfakcjonujące środowisko pracy, z którego jesteśmy dumni.

NASZE CELE

Naszym celem, jako dynamicznie rozwijającego się pracodawcy, jest:

  • niezmiennie być pożądanym i atrakcyjnym pracodawcą na rynku polskim i zagranicznym
  • stale zapewniać dynamiczne środowisko pracy, przy pomocy rozwijającego się zespołu
  • być wiernym naszym wartościom i zasadom etyki zawodowej
  • zatrudniać ludzi potrafiących działać w zgodzie z naszą kulturą organizacyjną i strategią rozwoju

ELEMENTY POLITYKI ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI

PROCES REKRUTACJI

Wezyr realizuje rekrutację stosując zasadę równości szans oraz uwzględniając wcześniejsze doświadczenie oraz poziomy kompetencji kandydatów. Na proces rekrutacji składają się następujące etapy: selekcja aplikacji, rozmowa kwalifikacyjna oraz ocena kandydata. Szanujemy czas kandydatów, dlatego wszystkie osoby zaproszone na spotkanie są przez nas informowane o wyniku rekrutacji.

SZKOLENIA I ROZWÓJ

Wierzymy, że podstawą sukcesu jest stały, osobisty i zawodowy rozwój wykwalifikowanych pracowników.

Głównym celem organizowanych przez nas szkoleń jest stworzenie efektywnego i kreatywnego zespołu pracowników.

Każdy nowo zatrudniony członek naszej ekipy odbywa szkolenie wprowadzające, szkolenia z zakresu jakości oraz standardowy zestaw szkoleń stanowiskowych. Niezależnie od pakietu szkoleń bazowych, w zależności od potrzeb danego stanowiska organizujemy dla pracowników inne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Osobom zatrudnionym w działach związanych z obsługą klienta oferujemy szczegółowy program szkoleń produktowych, które odbywają się w krajach znajdujących się w naszej ofercie.

ANKIETA SATYSFAKCJI PRACOWNIKÓW

Naszym celem jest zawsze mierzyć wyżej, udoskonalać siebie. Zależy nam na tym, aby praca była źródłem satysfakcji, a poziom lojalności wśród pracowników wzrastał. Dlatego stworzyliśmy Ankietę Satysfakcji Pracowników, za pomocą której corocznie mierzymy poziom satysfakcji, jego zmiany i identyfikujemy te obszary środowiska pracy, które można udoskonalić.

KARIERA Z WEZYREM

Jeśli wierzysz, że miarą jakości w turystyce jest praca zespołowa, możesz aplikować na jedną z naszych aktualnych ofert pracy lub wysłać ogólną aplikację na adres mailowy: praca@wezyrholidays.pl

Zgodnie z regulacjami prawnymi i wewnętrznymi zasadami etyki w naszej firmie, wszystkie dane osobowe są poufne.

Aktualne oferty pracy:

Siedziba firmy

Wezyr Holiday Service Sp. z o.o.

Adgar Plaza
ul. Postępu 17 B
02-676 Warszawa
sprawdź na mapie >>

NIP: 525-21-40-453
REGON: 016122937
KRS: 0000042618
Kapitał zakładowy: 20.000.000 PLN

Numery rachunków bankowych:

ING Bank Śląski S.A. - 67 1050 1025 1000 0023 4995 2990
Raiffeisen Bank Polska S.A. - 88 1750 0009 0000 0000 2099 1348



Dla klientów

tel. 801 44 44 00
Opłata według stawek operatora

fax. 22 273 68 87

pn.-pt.: 08:00-22:00;
sb.-niedz.: 09:00-20:00

klient@wezyrholidays.pl

Formularz kontaktowy



Dla agentów

tel. 22 591 80 10
Opłata według stawek operatora

fax. 22 273 68 87 - sprawy dotyczące rezerwacji
fax. 22 273 68 89 - sprawy dotyczące współpracy agencyjnej

pn.-pt.: 08:00-22:00;
sb.-niedz.: 09:00-20:00

agent@wezyrholidays.pl - sprawy dotyczące rezerwacji

wspolpraca.agencyjna@wezyrholidays.pl – sprawy dotyczące współpracy agencyjnej

Formularz kontaktowy



Dla prasy

Kontakt z mediami:
Dział Komunikacji Marketingowej

tel. 22 591 80 10

media@wezyrholidays.pl



Formularz kontaktowy

Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej oferty, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem sprzedaży: 801 44 44 00 lub o wypełnienie i przesłanie do nas poniższego formularza.

Czego dotyczy pytanie?
 
Pytanie:
Imię i nazwisko:
Adres e-mail:

Niniejszy formularz został przygotowany z myślą o ułatwieniu Państwu kontaktu z Wezyr Holidays i zapewnieniu jak najbardziej sprawnego i efektywnego korzystania z naszych usług. Po otrzymaniu Państwa zapytania niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem we wskazany sposób.