DLA KLIENTÓW 801 44 44 00
STREFA KLIENTA >>
DLA AGENTÓW 22 591 80 10
STREFA AGENTA >>

Pewność, siła i zaufanie międzynarodowego koncernu

Coral Travel Wezyr Holidays jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od 23 lat. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów m.in. touroperatorów, takich jak Wezyr Holiday Service, Odeon Tours, Coral Travel, biura agencyjne, firmy ochroniarskie i sieć hoteli Otium hotels International oraz linie lotnicze Royal Flights, w skład których wchodzi flota 25 samolotów, w tym 9 własnych.

Jako Wezyr Holidays działamy na polskim rynku od 1999 roku zapewniając swoim klientom w pełni komfortowy i bezpieczny wypoczynek. W ciągu 16 lat wyjechało z nami na wakacje blisko 900 000 turystów. W tym czasie zdobyliśmy liczne grono stałych i lojalnych klientów, dzięki czemu ugruntowaliśmy sobie pozycję jednego z największych profesjonalnych organizatorów wyjazdów na polskim rynku. W rankingu największych polskich touroperatorów w ciągu 5 lat awansowaliśmy z 11 na 4 miejsce.

W lipcu 2014 roku zdecydowano się połączyć 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel – najsilniejszej marki OTI Holding, od 2013 roku również obecnej w Polsce. Do tej pory obaj touroperatorzy oferowali klientom produkty komplementarne - Wezyr Holidays bliskie kierunki, zaś Coral Travel wyjazdy egzotyczne i luksusowe wakacje. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta.

Co roku wzbogacamy swoją ofertę o nowe produkty i obecnie proponujemy, obok Turcji, która jest kierunkiem flagowym, Grecję, Hiszpanię, Bułgarię, Egipt, Tunezję oraz kraje egzotyczne, takie jak Dominikana, Kuba, Meksyk, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Jako jeden z nielicznych touroperatorów na polskim rynku wdrożyliśmy i utrzymujemy system zarządzania jakością oraz otrzymaliśmy certyfikat na zgodność z normą ISO 9001:2008 (zobacz certyfikat). Jesteśmy laureatami nagród Fair Play Turystyki Polskiej 2012, Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro (zobacz nagrody).

Jesteśmy obecni w niemal w każdym miejscu Polski, dzięki rozwiniętej sieci sprzedaży:

OTI Holding – jedna z czołowych firm w sektorze światowej turystyki

Grupa OTI Holding jest jednym z 6 największych touroperatorów w Europie. Obecnie zatrudnia 5500 osób, zarządza operacjami z 60 lotnisk na świecie do 56 popularnych kierunków w 29 krajach, korzystając z własnej floty, składającej się z 9 samolotów W swojej ofercie posiada również 4 własne 5 gwiazdkowe hotele w Turcji oraz zarządza dzierżawionymi w Turcji i w Egipcie. OTI Holding zainteresowany jest dalszą ekspansją biznesu hotelarskiego, również w innych krajach.

Swoją pozycję grupa uzyskała dzięki innowacyjnej wizji i dbałości o najwyższą jakość usług od samego początku swojego istnienia. OTI Holding prowadzi działalność w takich obszarach, jak: organizacja wyjazdów zagranicznych, obsługa turystów w krajach wakacyjnych, zarządzanie hotelami i liniami lotniczymi oraz usługi związane z ochroną i zapewnianiem bezpieczeństwa.

OTI Holding nieustannie rozwija swoją strukturę korporacyjną i szczególnie dba o przestrzeganie etyki biznesowej, opierając działalność na wiedzy i umiejętnościach wykwalifikowanych pracowników. Koncern zajmuje czołowe miejsce wśród najlepszych marek na liście „Największych firm w Turcji” dzięki wynikom ODEON Tourism Company. Wysoko plasuje się także w rankingu „Największych tureckich firm za granicą” za sprawą Coral Travel Rosja, Coral Travel Ukraina, Coral Travel Wezyr Holidays i Sunmar Tour.

http://otiholding.com

Bezpieczeństwo i rzetelność

  • mamy wszystkie zabezpieczenia prawne i finansowe wymagane ustawą o usługach turystycznych,
  • posiadamy gwarancję ubezpieczeniową na kwotę 43 000 000 PLN – to dla naszych klientów zabezpieczenie przed utratą wniesionych wpłat oraz pewność, że zawsze bezpiecznie wrócą do domu (sprawdź gwarancję 2014/2015),
  • otrzymujemy liczne certyfikaty potwierdzające naszą rzetelność (zobacz "certyfikat PIT", "rzetelna firma", "solidna firma"),
  • wszyscy nasi klienci ubezpieczani są w Towarzystwie Europäische Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium Oddział w Polsce, które gwarantuje podstawowy pakiet ubezpieczeń w zakresie kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków i bagażu podróżnego. Zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą o usługach turystycznych, na rzecz klientów Wezyr Holidays wykupione zostało ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
  • rzetelnie informujemy o warunkach uczestnictwa (zobacz warunki uczestnictwa), prezentujemy pełne ceny ofert, łącznie z podatkami, opłatami lotniskowymi i ubezpieczeniem podstawowym.

Każdy szczegół pod kontrolą

  • w miejscach wakacji o wypoczynek gości dba ponad 100 polskojęzycznych rezydentów w ścisłej współpracy z naszymi sprawdzonymi partnerami, m.in. Odeon Tours, który zajmuje 4 miejsce wśród firm turystycznych w Turcji,
  • stale monitorujemy satysfakcję naszych klientów, analizujemy wyniki oraz niwelujemy wykryte niedociągnięcia,
  • kontrolujemy obiekty wakacyjne oraz dbamy o dobre relacje z naszymi kontrahentami, zapewniając komfort Państwa wypoczynku.

Certyfikaty i gwarancje

gwarancja ubezpieczeniowa 2014/2015 Zobacz
PIT Zobacz
ISO 9001:2008 Zobacz
Rzetelna firma Zobacz
Certyfikat członkostwa PZOT 2014 Zobacz
Solidna firma Zobacz
Pracodawca roku 2012 Zobacz
Fair Play Turystyki Polskiej 2012 Zobacz
Touroperator roku 2012 Zobacz
Ranking touroperatorów 2013 Zobacz

ISO 9001 i Jakość

Naszym priorytetem jest satysfakcja klientów oraz stałe doskonalenie. Wierzymy, że tylko dzięki nim możemy być konkurencyjni na rynku. Tym, co wyróżnia nas wśród innych touroperatorów na polskim rynku jest certyfikat na zgodność z międzynarodową normą ISO 9001:2008, który został nam przyznany po raz pierwszy w roku 2010. Certyfikat ten potwierdza, że skuteczne wdrożyliśmy i utrzymujemy system zarządzania jakością.

W roku 2013 pomyślnie przeszliśmy audyt ponownej certyfikacji przeprowadzony przez uznaną na całym świecie jednostkę certyfikującą Bureau Veritas Certification Polska Sp. z o.o. Uzyskane zaświadczenie jest potwierdzeniem, że w naszej firmie jakością zarządza się profesjonalnie i efektywnie oraz, że naszym klientom zapewniamy najwyższe standardy obsługi. Osiągamy to dzięki doświadczonemu personelowi, który jest zawsze chętny do zdobywania nowej wiedzy i rozwijania swoich umiejętności.

Jesteśmy zdobywcą nagród Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro.

Organizatorem konkursu „Jakość Roku” jest redakcja Biznes Raportu Dziennika Gazety Prawnej, wspierana merytorycznie przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Konkurs, będący największym tego typu przedsięwzięciem w Polsce, ma na celu wyłonienie przedsiębiorstw, które dzięki swojemu podejściu do zarządzania jakością oferują najwyższe standardy produktów i usług.

Eksperci, w uzasadnieniu przyznania nam nagród w 2010 roku, wymienili przede wszystkim: skuteczną realizację przyjętej polityki jakości; pozytywny odbiór działalności firmy przez klientów, pracowników oraz otoczenie społeczne; dbałość o zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług; efektywność zarządzania organizacją oraz nieustanne dążenie do optymalizacji pracy. Otrzymane nagrody stanowią dla nas potwierdzenie skuteczności dotychczas podejmowanych działań w zakresie podnoszenia jakości naszych usług, ale przede wszystkim motywację do ich dalszego doskonalenia.


 zobacz certyfikat

Miło nam poinformować, że kolejny raz uzyskaliśmy tytuł:

"SOLIDNY PRACODAWCA BRANŻY TURYSTYCZNEJ"

Zostaliśmy uznani za najlepszego pracodawcę w całej branży turystycznej przez Kapitułę Programu Solidny Pracodawca 2012 r. Tytuł "Solidny pracodawca branży turystycznej" został przyznany tylko jednej firmie w Polsce, czyli nam. Kryterium, jakim kierowano się przy wyborze laureatów, to przede wszystkim wskaźnik solidności zatrudnienia. Brano pod uwagę, m.in.: warunki pracy (przepisy bhp, prawo pracy), terminowość wypłat, warunki socjalne, ścieżka kariery pracowników, zewnętrzne opinie o firmie i dynamikę zatrudnienia.

Nasze nagrody

  • otrzymujemy szereg wyróżnień i nagród, które świadczą o naszej mocnej i ugruntowanej pozycji na rynku polskich touroperatorów
  • możemy poszczycić się wieloma nagrodami za wkład w propagowanie i promocję kierunków wakacyjnych, za współpracę z organizatorami targów turystycznych, liniami i portami lotniczymi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi, jak również za liczbę klientów wysłanych do Turcji
Kryształowy Globus „Fair Play Turystyki Polskiej” Zobacz
Touroperator Roku 2012 Zobacz
Touroperator Przyjazny Agentom Turystycznym Zobacz
Róża Kolumba za katalog lato 2012 Zobacz
Egyptian award Zobacz
największy TO Kraków Airport Zobacz
najlepszy TO Rzeszów Airport Zobacz
Złoty Biegun Zobacz

Zostawmy naszym dzieciom zielony i przyjazny do życia świat

Pozostajemy w zgodzie z tą ideą, dlatego:

  • prowadzimy działalność biznesową tak, aby nie miała ona negatywnego wpływu na środowisko, m.in. ograniczając zużycie wody i energii czy racjonalnie zarządzając zużywanymi na co dzień materiałami eksploatacyjnymi,
  • przywiązujemy dużą uwagę do tego czy nasi kontrahenci dbają o środowisko, szczególnie promujemy hotele, które w swoją działalność mają wpisaną troskę o ekologię.

Wśród nich Otium Eco Hotel Club Side, zwany "ekologicznym hotelem", w którym zastosowano liczne ekologiczne rozwiązania, np. segregowanie odpadów, używanie papieru pozyskanego z makulatury czy zajęcia dla dzieci i dorosłych uświadamiające naszą wspólną potrzebę ochrony środowiska (zobacz hotel).

Pamiątki z podróży - kupuj i zbieraj z głową

Jako OTI Holding i Coral Travel Wezyr Holidays mamy w swoją działalność wpisaną troskę o ekologię i potrzebę ochrony środowiska, dlatego zachęcamy do rozwagi przy „kompletowaniu” pamiątek z podróży.

Ponad 30 000 gatunków flory i fauny jest zagrożonych wyginięciem z powodu międzynarodowego handlu żywymi okazami i przedmiotami z nich wykonanymi, dlatego nie kupuj przedmiotów zrobionych z rzadkich okazów roślin i zwierząt. Nawet jeżeli pamiątki wytworzone ze zwierząt lub roślin są sprzedawane na bazarach lub w sklepach, nie oznacza to, że ich kupowanie oraz wywóz są legalne.

Niektóre zakazane pamiątki to:

  • paski do zegarków, torebki, buty, kapelusze, kurtki z skóry węży, krokodyli lub lamparta
  • skóry dzikich kotów, wilków, niedźwiedzi, wydr, słoni, niektórych zebr oraz przedmioty z nich wykonane (buty, dywaniki, kołnierze)
  • wyroby z kości słoniowej, z rogów nosorożca, kłów morsa lub skorupy żółwia
  • koralowce, niektóre muszle, kobry w butelkach z egzotycznymi nalewkami, zasuszone motyle
  • żywe zwierzęta, np. małpki, prawie wszystkie papugi, ptaki drapieżne, sowy, kolibry, egzotyczne rybki akwariowe, koniki morskie, węże z rodziny pytonów i dusicieli, żółwie lądowe i morskie, krokodyle, liczne legwany, gekony kameleony, inne jaszczurki
  • wypchane zwierzęta lub ich fragmenty (np. przedmioty pamiątkarskie z dłoni małp, z nóg/włosia słonia), trofea
  • specyfiki medycyny azjatyckiej (mogą zawierać kości tygrysów, żółć niedźwiedzi, rogi nosorożca)

Jeżeli przewozisz bez zezwolenia okazy chronionych gatunków lub przedmioty z nich wykonane, łamiesz prawo i narażasz się na konsekwencje karne. Zgodnie z przepisami, proceder ten jest traktowany jako przestępstwo. Grozi za nie kara pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat, poza oczywiście konfiskatą przewożonych okazów.

Nasi partnerzy

Turcja i Egipt – Odeon Tours

Odeon Tours powstał w 1992 roku w Turcji. Firma szybko rozszerzyła działalność na rynek rosyjski jako Coral Travel. W 1999 r. został otwarty oddział Wezyr Holidays w Polsce, zaś w 2004 roku powstały biura Odeon Tours Egipt w Hurghadzie i Sharm El Sheikh. Dbałość Odeon Tours o jakość usług znalazła uznanie niezależnych organizacji na całym świecie. Firma poddana została w szczególności ocenie międzynarodowej organizacji akredytacji jakościowej, uzyskując międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001-2000.

Grecja – Le Grand

Le Grand działa na rynku turystycznym od 28 lat. Obsługuje ponad 150.000 turystów rocznie na greckich wyspach: Kreta, Rodos, Kos, Corfu, Zakyntos. Firma posiada swoje biura na Krecie (Heraklion), Rodos, Kos, Santorini, Corfu i w Atenach. Le Grand oferuje szeroki wachlarz usług oraz duży wybór hoteli różnej klasy.

Hiszpania - Viajes Olympia i Open Travel Service

Partnerem Coral Travel Wezyr Holidays na Costa Brava jest Viajes Olympia, obecna na rynku turystycznym od 1965r. Agencja posiada kilka biur na terenie całej Hiszpanii. Gwarantuje korzystne ceny bazy hotelowej, a wykwalifikowany personel zapewnia naszym klientom serwis na wysokim poziomie.


Na Teneryfie klientami Coral Travel Wezyr Holidays opiekuje się Open Travel Service, który łączy w swojej pracy doświadczenie i wiedzę na temat lokalnego rynku.

Bułgaria – Astral Holidays

Astral Holidays to największy bułgarski touroperator i Biuro Turystyki Przyjazdowej należące do olbrzymiego AH Holding. Założona w 1995 roku Astral Holidays posiada 10 biur w Bułgarii i zatrudnia ponad 130 specjalistów oraz regionalnych reprezentantów w kurortach.

Tunezja - Hammamet Travel Service

W Tunezji współpracujemy z Hammamet Travel Service, licencjonowaną firmą turystyczną działająca od 1977 roku, która posiada sieć obsługi na terenie całego kraju oraz własne obiekty hotelarskie: Le Hammamet oraz Hotel Royal Residence.

DOMINIKANA

Naszym kontrahentem na Dominikanie jest firma Blue Travel Partner Services, która powstała w 2010 r. Zatrudnia 138 pracowników i oferuje usługi transportowe, wycieczki fakultatywne, asystę w hotelach oraz 24-godzinny call center.

KUBA

Terrmar Group zrzesza grupę firm, oferujących usługi w Hiszpanii, Portugalii, Meksyku, USA, na Dominikanie i Kubie. Terramar Group zatrudnia wykwalifikowany personel i oferuje swoim klientom: 24-godzinny call center, organizację wycieczek, wynajem jachtów, samochodów. W swoim pakiecie posiada program Premium First Class oraz specjalne oferty dla klientów VIP.

MEKSYK

Naszym kontrahentem w Meksyku jest firma Nexus Tours, która od 20 lat świadczy usługi wysokiej jakości klientom, odwiedzającym Meksyk, Dominikanę, Jamajkę i wyspy Bahama. Nexus Tours oferuje usługi turystyczne dla osób fizycznych, organizatorów wycieczek i firm korporacyjnych. Zapewnia transfery, wycieczki, pakiety grupowe oraz organizuje konferencje.

SESZELE

Na Seszelach współpracujemy z firmą 7 South, założoną w 1998r., która obecnie jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm turystycznych na Seszelach. 7 South jest jedynym członkiem programu Visruoso, koncentrując się na zapewnieniu najwyższego standardu jakości świadczonych usług. Firma specjalizuje się w obsłudze zarówno klientów indywidualnych, jak i zorganizowanych grup Incentive oraz klientów VIP. Zajmuje się organizacją wycieczek, transferów a także imprez na życzenie.

MAURITIUS

Na Mauritiusie współpracujemy z firmą Solis Indian Ocean, firmą istniejącą od 1974 r., zapewniającą usługi najwyższej jakości. Firma zatrudnia 180 pracowników, charakteryzujących się wysokim profesjonalizmem i indywidulanym podejściem do klienta.

ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE

Firma Odeon Tours ZEA została założona w 2013 r., stawiając sobie za cel bycie liderem w obsłudze turystów przylatujących do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Firma oferuje szeroką gamę usług o wysokim standardzie, takich jak: transport, wycieczki, rezerwacje hotelowe, obsługa wizowa. Obecnie firma zatrudnia 40 pracowników.

TAJLANDIA

Firma powstała w 2011 r. i zatrudnia 72 pracowników. Zapewnia turystom kompleksowe usługi w zakresie zakwaterowania, organizacji transferów, wycieczek, opieki rezydentów i przewodników. Siedziba firmy znajduje się w Bangkoku, ma także swoje biura w Pattayi i na wyspie Phuket.

SRI LANKA

Firma została założona w 1977 r. i jest jedną z najstarszych i najbardziej stabilnych firm o ugruntowanej pozycji na Sri Lance. Zatrudnia wykwalifikowany zespół 217 profesjonalistów, władających wieloma językami. Firma specjalizuje się w organizacji zarówno błogiego wypoczynku na plażach, jak wycieczek objazdowych, pozwalających na odkrywanie uroków i kultury Sri Lanki. Aitken Spence Travel posiada jedną z najlepiej rozwiniętych flot transportowych, w skład której wchodzą autobusy, samochody, minivany.

MALEDIWY

Firma Voyages Maldives istnieje na rynku turystycznym od ponad 30 lat, a pozycję lidera na Malediwach zapewniła sobie dzięki rzetelnej obsłudze, współpracy z zaufanymi lokalnymi i międzynarodowymi partnerami. Działalność rozpoczęła w latach 80-tych jako przedstawiciel British Airways na Malediwach, obecnie zajmują się kompleksową obsługą turystyczną.

SINGAPUR

Firma Asian Escapes Tourism Pte Ltd powstała w 2006 r., aby zapewnić turystom odwiedzającym Singapur szeroki pakiet usług na najwyższym poziomie. Asian Escape Tourism specjalizuje się w obsłudze zarówno klientów indywidualnych, jak i zorganizowanych grup Incentive.

INDONEZJA / BALI

Wita Tour jest w pełni licencjonowanym operatorem podróży. Firma świadczy szeroki wachlarz usług w zakresie obsługi turystycznej na rynkach międzynarodowych koncentrując na zapewnieniu najwyższego standardu jakości świadczonych usług. Siedziba firmy mieści się w Dżakarcie. Ma ona także cztery biura na Jawie oraz jedno na Bali, które specjalizuje się w sprzedaży biletów, rezerwacji hoteli, organizacji wycieczek (nie tylko na Bali, ale i w całej Indonezji), organizacji grup MICE.

Trwa ładowanie...

Dokumenty Wezyr Holidays

Warunki Imprez Turystycznych 295 KB
Przygotuj się do podróży 220 KB
Informacje dodatkowe 344 KB
Regulamin serwisu 165 KB
Polityka prywatności 115 KB
Polityka cookies 60 KB
Instrukcja obsługi systemu Online 3,6 MB
Informacja Polska Izba Turystyki 110 KB
E-ticket komunikat 52 KB
Formularz prośby o fakturę wypełnij >>

Warunki ubezpieczenia

Warunki ubezpieczenia 312 KB
Instrukcja postępowania w przypadku szkody - Turcja i Bułgaria 26 KB
Instrukcja postępowania w przypadku szkody - Egipt 25 KB
Instrukcja postępowania w przypadku szkody - Grecja 29 KB
Instrukcja postępowania w przypadku szkody 24 KB
Formularz zgłoszenia szkody Koszty Leczenia 172 KB
Formularz zgłoszenia szkody NNW 147 KB
Formularz zgłoszenia szkody Bagaż 152 KB
Formularz zgłoszenia kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej 196 KB
Placówki medyczne w Bułgarii 17 KB
Placówki medyczne w Grecji 21 KB
Placówki medyczne w Turcji 27 KB
Placówki medyczne w Hiszpanii 24 KB
Ubezpieczenie od chorób przewleklych GRATIS 209 KB

Bezpieczne wakacje

Wszyscy Klienci Wezyr Holidays objęci są ochrona ubezpieczeniową w ERV Europäische Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium Oddział w Polsce w podstawowym wariancie ubezpieczenia, w zakresie kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków i chorób przewlekłych oraz bagażu podróżnego. Każdy Klient ma możliwość rozszerzenia ochrony ubezpieczeniowej wykupując pakiety STANDARD lub OPTIMUM.

Zgodnie z wymaganiami określonymi Ustawą o Usługach Turystycznych, na rzecz Klientów Wezyr Holidays posiada również Gwarancję Ubezpieczeniową na kwotę 43 000 000 PLN.

Informacja o ubezpieczeniu

Zakres ochrony ubezpieczeniowej określają Ogólne Warunki Ubezpieczenia Podróży Europäische Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium Oddział w Polsce nr 10.10.005.

Numer Państwa Polisy Ubezpieczeniowej: 1000462

W zależności od wybranego wariantu, ubezpieczenie obejmuje:

Zakres ubezpieczenia: podstawowy STANDARD OPTIMUM
Zakres terytorialny Świat Świat Świat
Koszty leczenia 20 000 EUR 40 000 EUR 60 000 EUR
Następstwa nieszczęśliwych wypadków:
-trwały uszczerbek na zdrowiu
-śmierć
10 000 PLN
5 000 PLN
20 000 PLN
10 000 PLN
30 000 PLN
15 000 PLN
Ubezpieczenie bagażu 1 000 PLN 1 600 PLN 2 000 PLN
Koszty ratownictwa 5 000 EUR 5 000 EUR 5 000 EUR
Assistance Podstawowe* Rozszerzone** Rozszerzone **

Zakres ubezpieczenia może zostać rozszerzony o uprawianie sportów wysokiego ryzyka.

W PRZYPADKACH WYMAGAJĄCYCH NASZEJ POMOCY ZA GRANICĄ PROSIMY O KONTAKT Z CENTRUM ALARMOWYM CZYNNYM 24h tel.: + 48 58 309 11 00
(prosimy o podanie następujących informacji: nazwisko i numer kontaktowy osoby zgłaszającej roszczenie, nazwisko i imię poszkodowanego, numer polisy/rezerwacji, opis zdarzenia).

W przypadku leczenia ambulatoryjnego Ubezpieczony zobowiązany jest każdorazowo pokryć na miejscu jego koszty do wysokości 100 EUR lub równowartość tej kwoty, która to kwota po uwzględnieniu udziału własnego zostanie zwrócona ubezpieczonemu po powrocie do kraju, oraz ponosi udział własny w wysokości 25 EUR w każdym zdarzeniu, zgodnie z § 37 ust. 3 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Podróży 10.10.005. W przypadku ubezpieczenia bagażu ma zastosowanie franszyza integralna 100 PLN.

Po powrocie do kraju szkodę można zgłosić pod adresem: Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce, ul. Chmielna 101/102, 80-748 Gdańsk. Formularze zgłoszenia szkody do pobrania na stronie www.erv.pl w zakładce Likwidacja Szkód.

*assistance podstawowe: pomoc medyczna, organizacja transportu, gwarancja pokrycia kosztów leczenia, organizacja transportu zwłok lub pogrzebu za granicą.
**assistance rozszerzone: pomoc medyczna, organizacja transportu, gwarancja pokrycia kosztów leczenia, organizacja transportu zwłok lub pogrzebu za granicą, organizacja transportu i zakwaterowania osoby towarzyszącej, organizacja transportu i zakwaterowania osoby wezwanej do towarzyszenia, organizacja transportu powrotnego dzieci, dostarczenie leków, pomoc w przypadku kradzieży środków płatniczych, zastępstwo kierowcy, pomoc prawna, koszty ratownictwa, opóźnienie środka transportu, pomoc w zmianie rezerwacji.

Klub Kochających Podróże

Jesteś naszym stałym klientem?

Doceniamy to!

Jeśli od 2011 roku byłeś na wakacjach z Wezyr Holidays lub Coral Travel możesz otrzymać kartę Klubu Kochających Podróże i korzystać z rabatu lojalnościowego przy zakupie kolejnych, niezapomnianych wakacji z Wezyr Holidays/Coral Travel.

Zniżki oferowane naszym klubowiczom:

  • 3% rabatu na wyjazdy z oferty Lato i Zima
  • 2% rabatu na wyjazdy z oferty Egzotyka


Aby otrzymać imienną kartę Klubu Kochających Podróże wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz.

Imię*
Nazwisko*
Data urodzenia*
Posiadaczem karty mogą być jedynie osoby pełnoletnie
Adres*
Karta lojalnościowa zostanie wysłana tylko i wyłącznie pod adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym

Miasto*
Kod pocztowy*
Numer telefonu*
Numer ostatniej rezerwacji
Dzięki numerowi Twojej ostatniej rezerwacji będzie nam łatwiej zweryfikować wszystkie Twoje podróże i przyspieszy to proces weryfikacji Twojego konta

Adres e-mail*
Potwierdź adres e-mail*


Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe


Przerwa techniczna. Wysyłanie formularzy zgłoszeniowych zostanie przywrócone za ok. 15 minut.

Polityka personalna w Coral Travel Wezyr Holidays

Wierzymy, że największe bogactwo firmy stanowi kompetentny zespół. Dlatego wierzymy, że dzięki wykwalifikowanym i dynamicznym pracownikom, którzy stale się rozwijają i udoskonalają swoją wiedzę, możemy osiągnąć jeszcze wyższy poziom oferowanych usług, a zarazem stworzyć satysfakcjonujące środowisko pracy, z którego jesteśmy dumni.

Nasze cele

Naszym celem, jako dynamicznie rozwijającego się pracodawcy, jest:

  • niezmiennie być pożądanym i atrakcyjnym pracodawcą na rynku polskim i zagranicznym
  • stale zapewniać dynamiczne środowisko pracy, przy pomocy rozwijającego się zespołu
  • być wiernym naszym wartościom i zasadom etyki zawodowej
  • zatrudniać ludzi potrafiących działać w zgodzie z naszą kulturą organizacyjną i strategią rozwoju

Elementy polityki zarządzania zasobami ludzkimi

Proces rekrutacji

Wezyr realizuje rekrutację stosując zasadę równości szans oraz uwzględniając wcześniejsze doświadczenie oraz poziomy kompetencji kandydatów. Na proces rekrutacji składają się następujące etapy: selekcja aplikacji, rozmowa kwalifikacyjna oraz ocena kandydata. Szanujemy czas kandydatów, dlatego wszystkie osoby zaproszone na spotkanie są przez nas informowane o wyniku rekrutacji.

Szkolenia i rozwój

Wierzymy, że podstawą sukcesu jest stały, osobisty i zawodowy rozwój wykwalifikowanych pracowników.

Głównym celem organizowanych przez nas szkoleń jest stworzenie efektywnego i kreatywnego zespołu pracowników.

Każdy nowo zatrudniony członek naszej ekipy odbywa szkolenie wprowadzające, szkolenia z zakresu jakości oraz standardowy zestaw szkoleń stanowiskowych. Niezależnie od pakietu szkoleń bazowych, w zależności od potrzeb danego stanowiska organizujemy dla pracowników inne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Osobom zatrudnionym w działach związanych z obsługą klienta oferujemy szczegółowy program szkoleń produktowych, które odbywają się w krajach znajdujących się w naszej ofercie.

Ankieta satysfakcji pracowników

Naszym celem jest zawsze mierzyć wyżej, udoskonalać siebie. Zależy nam na tym, aby praca była źródłem satysfakcji, a poziom lojalności wśród pracowników wzrastał. Dlatego stworzyliśmy Ankietę Satysfakcji Pracowników, za pomocą której corocznie mierzymy poziom satysfakcji, jego zmiany i identyfikujemy te obszary środowiska pracy, które można udoskonalić.

Kariera z wezyrem

Jeśli wierzysz, że miarą jakości w turystyce jest praca zespołowa, możesz aplikować na jedną z naszych aktualnych ofert pracy lub wysłać ogólną aplikację na adres mailowy: praca@wezyrholidays.pl

Zgodnie z regulacjami prawnymi i wewnętrznymi zasadami etyki w naszej firmie, wszystkie dane osobowe są poufne.

Aktualne oferty pracy:

Siedziba firmy

Wezyr Holiday Service Sp. z o.o.

Adgar Plaza
ul. Postępu 17 B
02-676 Warszawa
sprawdź na mapie >>

NIP: 525-21-40-453
REGON: 016122937
KRS: 0000042618
Kapitał zakładowy: 20 000 000 PLN

Numery rachunków bankowych:

ING Bank Śląski S.A. - 67 1050 1025 1000 0023 4995 2990
Raiffeisen Bank Polska S.A. - 88 1750 0009 0000 0000 2099 1348
Pekao S.A. - 14 1240 2034 1111 0000 0306 7934



Dla klientów

tel. 801 44 44 00
Opłata według stawek operatora

fax. 22 273 68 87

pn.-pt.: 08:00-20:00;
sb.-niedz.: 09:00-19:00

klient@wezyrholidays.pl

Formularz kontaktowy



Dla agentów

tel. 22 591 80 10
Opłata według stawek operatora

fax. 22 273 68 87 - sprawy dotyczące rezerwacji
fax. 22 273 68 89 - sprawy dotyczące współpracy agencyjnej

pn.-pt.: 08:00 - 22:00;
sb.-niedz.: 09:00 - 20:00

agent@wezyrholidays.pl - sprawy dotyczące rezerwacji

wspolpraca.agencyjna@wezyrholidays.pl – sprawy dotyczące współpracy agencyjnej

Formularz kontaktowy



Dla prasy

Kontakt z mediami:
Dział Komunikacji Marketingowej

tel. 22 591 80 10

media@wezyrholidays.pl



Formularz kontaktowy

Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej oferty, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem sprzedaży: 801 44 44 00 lub o wypełnienie i przesłanie do nas poniższego formularza.

Czego dotyczy pytanie?
Pytanie:
Imię i nazwisko:
Adres e-mail:

Niniejszy formularz został przygotowany z myślą o ułatwieniu Państwu kontaktu z Wezyr Holidays i zapewnieniu jak najbardziej sprawnego i efektywnego korzystania z naszych usług. Po otrzymaniu Państwa zapytania niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem we wskazany sposób.